niedziela, 15 września 2013

23. Santa's Secret - Dimensions.

Taksówkę skończyłam w nocy z piątku na sobotę. Po oprawieniu wstawię fotkę. Wczoraj po krótkiej naradzie z moim chłopakiem zaczęłam haft świąteczny. Przy okazji pomógł mi powiększając schemat do rozmiaru A3 = nie muszę męczyć oczu. :)  Święta coraz bliżej. ;)

Pierwszy raz haftuję na kanwie 18ct. Dobrze, że kiedyś kupiłam skórzany naparstek. Przypomniałam sobie o nim trochę za późno bo palec już boli od ukłuć igły.
Mikołaj chyba trochę za dużo na słońcu siedział, bo twarz wychodzi brązowa. Mam nadzieję, że jak wyhaftuję całość to nie będzie się to aż tak rzucać w oczy. 



4 komentarze:

  1. Mikołaj na pewno wyjdzie super! Może w tej chwili trochę zbyt opalony, ale w efekcie będzie ok. Wszystkie obrazki od Dimensions zawsze wychodzą pięknie.
    Jestem ciekawa NY i czekam na fotkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na zdjęciach w internecie i na zestawie wyglądał jaśniej. Pierwszy raz haftuję coś z Dimensions więc mam też obawy. ;) Ale jak mówisz, że wyjdzie super to pewnie tak będzie. :)

      Usuń
  2. A jestes pewna, ze sie nie pomylilas? Pamietam, ze Iza (chicca) go kiedys haftowala i wygladal na koniec jak na zdjeciu z zestawu. Iza blog stary skasowala, ale tu jest czyjas praca i Twoja niestety wyglada jak Mikolaj z Afryki:(
    http://www.flickr.com/photos/morgana04/4088234481/
    Jak ostatnio haftowalam metryczke dla rodzicow z oryginalnego zestawu to wszystko bylo jak na zdjeciu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdzałam 10 razy (a nawet więcej) czy numery się zgadzają. Może jak zahaftuję białą kanwę to nie będzie aż tak się rzucać w oczy. Najwyżej będę mieć Mikołaja z ciepłych krajów. :D

      Usuń